FM kosmetika, parfumerija, namų reikmenys

 FM kosmetikos, parfumerijos ir kitus produktus rasite čia:

Norintys daryti verslą su šios kompanijos produktais reigstruodaiesi įrašykite šį rekomandacinį numerį: 21066212 ir mano , kaip rekomendavusio asmens vardą pavardę: Raimundas Žiūkas Registruotis galite čia: https://register-lt.fmworld.com/ Užsiregistravę su mano rekomendaciniu kodu, gausite atsakymus į visus rūpimus klausimus bei patarimus kaip uždirbti.

Mano kontaktai:  +370 698 02743 




Apie FM kosmetiką ir parfumeriją

 

Esame vieni iš daugiapakopio marketingo (MLM) lyderių - prekių ženklu, kuris vienija žmones su aistra, neeilines asmenybes, tuos, kurie nori keisti savo gyvenimą ir ieško jame naujos kokybės. Tiekiame patrauklios kainos aukščiausios kokybės produktus tiesiogiai į Klientų namus be tradicinių prekybos tinklų pagalbos.

FM WORLD veikia greito vartojimo prekių (ang. FMCG, fast-moving consumer goods) srityje. Iš pradžių, 2004 metais Vroclave Artur Travinski (lenk. Artur Trawiński) įkūrė FM WORLD Polska (Lenkija), o jau po trijų metų - 2007 metais - dinamiško augimo užsienio rinkose dėka, buvo įkurta bendrovė FM WORLD. Šiuo metu mūsų produktus pažįsta ir vertina keliasdešimtyje šalių skirtinguose kontinentuose. Visame pasaulyje FM WORLD bendradarbiauja su daugiau nei 2 mln. Verslo Partnerių. Įmonė sudaro idealias sąlygas mikro-verslumo plėtrai, pvz. siūlo verslo paramą ir profesionalius mokymus.


Mūsų prekių ženklai:














































Norintys daryti verslą su šios kompanijos produktais reigstruodaiesi įrašykite šį rekomandacinį numerį: 21066212 ir mano , kaip rekomendavusio asmens vardą pavardę: Raimundas Žiūkas Registruotis galite čia: https://register-lt.fmworld.com/ Užsiregistravę su mano rekomendaciniu kodu, gausite atsakymus į visus rūpimus klausimus bei patarimus kaip uždirbti. 

Mano kontaktai:  8 698 02743 

 rzverslas@gmail.com

Mesengeris:  Raimundas Jonas Žiūkas